4 Nisan 2010 Pazar

bahar


Bahar gelmiştir benim memleketimin dağlarına şimdi.sümbülü,lalesi,gelinciği, papatyası,kırmızı kırmızı kirazı,bembeyaz gelin eriği,turuncuya çalan kayısısı serpilmiştir her yana.ferahlık verir insanın içine,dinginlik verir insan ruhuna.tarlaların kimi asil ve burnu havada mordur;kimi yangın yeri kırmızıdır;kimi ise can ve göz alıcı sarıdır.

Bi memleket havası çekmem gerek galiba tez zamanda:)özledim anlaşılan.bugünlerde fazla duygusal mı davranır oldum ne!!!ama en güzel mevsimlerinden birini yaşıyor şu an.bense istanbulun bu kalabalığında boğulmuşum gibi geliyor.tamam lale mevsimi İstanbul da güzeldir ama benim memleket havasını vermez hiç bir zaman.
en kısa zamanda ben bi kaçamak yapayım en güzeli.hem annecağızımın enfes yemeklerini de özler bu mide.kaç zamandır aynı ve klasik öğrenci yemeklerinden bi nefes alması lazım.ee boşuna atalar dememiş; erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer:)gerçi kendisine iyi bakan bi insan olarak bu kadar zayıf olmam da soru işaretleri bırakıyor kafamda.bu yediklerime ne oluyor?

Konu nerden nereye geldi farkettim.neyse burda noktalayayım bari daha fazla saçmalamadan:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben gidiyorum bu hafta naberrrr:) kuzen

kamer dedi ki...

kesınlıkle katılıyorum efendım
şu şehri istanbulda kadır amcanın diktirdiği laleler de olmasa
kapıtal düzenın çarklarında
baharlar gelıp geçiyor
kım farkında...

ben de gitmek istiyorum
köyüme yeşile maviye
içime çekmek istiyorum o taze bahar havasını
elımle ayagımla temas etmek ısyıyorum toprakla..

éLLa Çiça dedi ki...

duygularima tercuman oldun desem yeridir. ah ah memleketim gibisi yok. gidip cigerlerime cekmem lazim o mis havayi. az kaldi cok az

hoşaf dedi ki...

kuzen sen var ya...neyse senle sonra konuşacağız:)
haklısın kamer ya.burda mevsimleri unuttum ben.her mevsim aynı.her yerde insan,araç ve bina yetişmiş bütün topraklarda.laleler ve erguvanlar olmasa ne yapardık bilmiyorum.
çek tabi ella.nerdesin bilmiyorum ama hiç biyerin havası insanın kendi memleketi gibi kokmuyor.hiç bi çiçek memleketininki gibi açmıyor:)