24 Mart 2015 Salı

kas-ego


   Kas ile ego arasında inanılmaz bir doğru orantı var. Kas ne kadar büyür/genişler/gelişirse ego da aynı oranda büyüyor/şişiyor. Buna karşılık ego ile beyin arasında da ters orantı; ego ve kaslar şiştikçe beyin küçülüyor. Önceki gittiğim spor salonu nispeten köklü ve çarşı içinde bir salon olduğundan genel olarak şişkin, kaslı tipler ağırlıktaydı. Burunlarından kıl aldırmazlar, yüzüne bile bakmazlardı. Onların egolu oluşları ve benim de biraz çekingen yapım dolayısıyla hiç kimseyle ne muhabbet ettim ne de tanıştım. 

   Şu an gittiğim spor salonu yeni açıldı ama müşteri yoğunluğu oldukça fazla. İnsanlar genel olarak sempatik ve arkadaş canlısı. Bir kaç bencil insan dışında konuşmaya meyilliler ve sohbet etmek için adım beklemiyorlar. Bu salona başlayalı henüz bir buçuk ay olmasına rağmen şimdiden konuştuğum insan sayısı hiç de az değil. Dışarı çıkıp çay içip sohbet edelim diyen bile oldu. 

   İletişim önemli. Egolu insanlardan hoşlanmıyorum. Belki ilk adımı atmakta çekingenim ama sonrasında tanıyanlar çok sıcak kanlı biri olduğumu düşünüyorlar, ki sohbet etmeyi, kafa dengi insanlarla iletişimde kalmayı da severim. 
    Kaslar önemli, şişirin ama sadece kasları, egoları değil, aman!!! 

2 yorum:

Sonsuz dedi ki...

her kelimene katılıyorum, millet o kadar dangalak olmuş ki herif çalıştığı ağırlığı bile yerine götürüp bırakmıyor, bir şey rica edeceğine ya gelip alıyor ya da işin daha var mı diye kabaca soruyor ):@ insan olmak bu kadar zor değil ya, bu durum egodan ziyade insanların günbe gün daha da embesilleşmesiyle alakalı

hoşaf dedi ki...

bi altı ay kadar geç bir cevap oldu ama :(
insanlar sanırım gittikçe mallaşıyorlar.