30 Temmuz 2010 Cuma

oy oy

Dünden beri üzerimde bir kırgınlık...Elimi ayağımı oynatmaya mecalim yok. Ateşim de mi var ne? Arasıra yokluyor sanki. Bir ateş basıyor soyunuyorum,bir soğuk geliyor giyiniyorum. Kafam da ağrıyor. Tansiyonumda da mı bir dengesizlik var acaba? Yatarken kalkarken resmen etrafı süsüyorum.

İstanbul'un havası yaramadı. Çok da üşüyorum. Yaz gününde pencereyi kapıyı kapatıyorum, Kışlık hırkamı da giyiyorum, öyle oturuyorum evde.
Görenler ulemanın şaşkını hırka giyer yaz günü diyecekler. Sen koskoca kışı gayet sağlıklı geçir gel şimdi yaz ortasında hasta ol!

Hani hastalığın güzel bir tarafı da vardır, eğer size bakacak birisi varsa tabi. Naz yapabilir, önünüze her geleni reddetme hakkına sahip olabilirsiniz. Bir dediğiniz iki edilmez. Maalesef ki burda o lükse sahip olmadığım için ev arkadaşlarıma ses çıkartmamaya çalışıyorum. Sızlanmaktan da hiç hazetmiyorum işin doğrusu. Çorbamı bile alelacele kendim yaptım dün.Gurbette hastalık çekmesi de zor vesselam:)

9 yorum:

FFatiHH dedi ki...

geçmiş olsun,ben de her gün sabah grip olarak uyanıyorum öğlene kadar biraz iyileşiyorum.Sonra sıcak olduğu için kapı pencere açıyorum.Yine hasta olarak uyanabilmek için. :)

hoşaf dedi ki...

çok sağol Kısaca FD.ya bilemiyorum istanbula geldiğimin ertesi günü oldum kapı pencere de kapalı yatmıştım aslında ama havası mı çarptı ne yaptı anlamadım ki!ve ilk defa böyle bi hasta oldum önceden salya sümük ayakta geçirirdim şimdi elimin kolumun dermanı yok:(
amma dertlenmişim ha!nasıl biriktiyse artık içimde kustum resmen içimi:))

FFatiHH dedi ki...

:) Biriktirme. tekrar geçmiş olsun Şimdi nasılsın ?

hoşaf dedi ki...

valla ağrı kesici aferin filan içince iyi oluyorum ama etkisi geçince gene aynı oluyorum yahu! doktora gitsem senin bişeyciğin yok diyecek iki tık tık bi şık şık, gönderecek sonra. bi de üstelik midem bulanıyor bugün yemek görünce. yoksa hamile miyim diye düşünmeye başladım ama mümkin değil:)))
sağol yahu ilgilendiğin için:)

FFatiHH dedi ki...

Mümkün değil deme,sonuçta Meryem Ana diye bi kişilik var :)

hoşaf dedi ki...

orası öyle de benimkisi onunki kadar bile mümkin değil yav.
erkeğim dostum ben.erkeklerin hamile kalmasını sağlayacak henüz bir icat yapılmadı bildiğim kadarıyla:)))

Adsız dedi ki...

:) :) esprı yapabıldıgıne göre iyileştin demektır badı esrar:)

kamer

FFatiHH dedi ki...

:) valla erkek olduğun aklımın ucundan bile geçmedi :) yok yanlış anlama :) of muhabbete bak ya :) komedi..e ama yani sen de hamilelikten bahsedince şüphelenmedim bile.hadi özür :) kullanıcı adın da pek müsait canım böyle karışıklıklara.ben ilk miyim :) Hee bu arada Meryem Ana durduk yere hamile olması ne kadar mucizeyse erkeğin hamilliği de o kadar mucizedir.Ama yani Allah korusun.Dostlardan ırak :)

hoşaf dedi ki...

bugün daha iyiyim Kamer.insan hastayken de espiri yapabiliyor yahu. beden hastalığı ile ruh hastalığı birbirinden farklı şeyler yani:))

@Kısaca FD:hakkaten muhabbet nerden nerelere geldi:))) estağfirullah ne özürü yahu.hakkaten evlerden ırak abicim boşver.bu muhabbetin daha fazla suyunu çıkarmayalım.noktalıyorum burda:)