29 Ağustos 2016 Pazartesi

kadın&erkek&kültür

   Ülkem erkeği bir Marlon Brando değil kabul ediyorum ama, ülkem kızındaki bu ego, bu herşeyi erkekten bekleme, "Kız evi naz evi, ee kız almak kolay mı" hastalığı neyin nesidir, anlamakta gerçekten zorlanıyorum.  Bu nasıl bi kafadır, nasıl bir bakış açısıdır, nasıl bi beklentidir? Ne yiyip ne içiriyorlar kızım size?  Bu ne saçma bir kültür! Neyse sakinim! 

   Ama asıl suçlu biz erkekleriz. Biz erkekler, siz kadınlara bu kadar bulunmaz hint kumaşı muamelesi yapmasaydık, en çirkininize bile kendimizden ödün verircesine sulanmasaydık, belki daha iyi olacaktı. Kabul edin, dışarda size düzeyli şekilde sulanan, iş atan erkekler hoşunuza gidiyor(çünkü bunu daha sonra ağzınız sulana sulana anlatıyorsunuz, özellikle kız arkadaşlarınıza), rahatsız olduğunuzu söyleseniz de. 

  Hiç bir zaman böyle bir erkek olmadım, kadınlara kendimden ödün verircesine(argoca köpeği imişçesine) davranmadım. Yukarıdaki ekran görüntüsündeki gibi davranmalarını naz olarak algılamadım. Hayır dediklerinde peşlerine takılıp salça olmadım ve bilin bakalım kim kaybetti, en çok bu konuda kim eleştirildi, arkamdan kimler neler düşündü?

   Erkek evlendikten sonra artık kadının dırdırına katlanamaz hale gelince, onu umursamamaya başladığında, kısaca kadının tüm bu beklentilerini evlilikten sonra karşılamayınca ne oluyor peki? Gene söyleyeyim. Erkeğe "Odun" diyorsunuz. "Sen çok değiştin, evlenmeden önce böyle değildin!" diyorsunuz. Hayır gerçekte hep öyleydi, sadece size yaranmaya çalışıyordu. Çünkü siz kadınlar öyle istiyordunuz. Siz öyle istediğiniz için de olmadığı biri gibi davranıyordu. 

   Neyse gene sakinim!

   Sakinim dedim!  

1 yorum:

Sonsuz dedi ki...

şşşş sakin =D